::Join ChurpChurp::

Thursday, April 24, 2014

belated birthday

8 April yang lalu, bertambah usia saya ke angka 33 tahun...Alhamdulillah, syukur kepada Allah di atas kurniaan Nya memberi kesempatan untuk saya bernafas sehingga ke hari ini...

terima kasih kepada mak yang telah melahirkan saya...juga kiriman doa untuk arwah abah kerana tanpa arwah abah juga, saya tidak akan ada di dunia ini...sebenarnya setiap kali hari lahir saya, saya pasti akan merasa sedih teringatkan arwah abah...19 April yang lalu juga genap 6 tahun arwah abah meninggalkan kami...Al-Fatihah untuk arwah abah saya, Haji Salleh Bin Mohamed...

pada hari lahir mama, qusyairi request kat mama, dia tak mahu ke taska & mahu ikut mama...jadi mama approved request dia untuk teman mama pada hari lahir mama...inilah gambar peneman setia mama a.ka. bff mama, Muhammad Qusyairi...gambar kami berdua sejak qusyairi bayi sehingga sekarang...


akhirnya selepas selesai urusan renew lesen, mama "celebrate" secara kecil-kecilan bersama adik-adik mama...
terima kasih kepada keluarga, saudara-mara & sahabat-sahabat yang memberi ucapan di wall facebook, inbox facebook, instagram, whatsapp & wechat...semoga kita semua sentiasa di dalam lindungan Nya...in sya Allah...aamiin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...