::Join ChurpChurp::

Thursday, April 17, 2014

Kisah 2 Minggu Lepas (Part 2)

ini pula kisah sedih yang berlaku pada 2hb Mac yang lalu...hmm, actually dah jadi kisah sebulan yang lepas...seriously, saya sangat sibuk sehingga tidak masa untuk menaip entri ini...

pada pukul 8.30 malam 2hb tersebut, saya mendapat panggilan daripada makcik saya memaklumkan tentang sepupu saya telah menghembuskan nafas yang terakhir di Hospital Sungai Buloh akibat komplikasi hati...arwah berumur 35 tahun...

arwah merupakan abang sepupu yang agak rapat dengan saya sejak kami kecil...Alhamdulillah jenazah arwah telah selamat disemadikan pada hari isnin, 3hb Mac di tanah perkuburan yang sama dengan arwah abah saya...




"damailah kamu di sana abang ngah, saya akan sentiasa mendoakan untuk kamu...selepas ini jika saya menziarahi pusara arwah abah, saya pasti akan menziarahi pusara abang ngah sekali"...Al-Fatihah...


1 comment:

Nanie Dean said...

Innalillah dan al-fatihah untuk arwah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...