::Join ChurpChurp::

Tuesday, April 30, 2013

Al-Fatihah

agak lama saya tidak mengupdate blog...huhu, tak tahu nak mulakan dari mana ni...

19 April yang lalu, genap 5 tahun pemergian arwah abah saya ke rahmatullah...seriously, nobody can replace his place...walaupun dah 5 tahun, terasa seperti baru semalam arwah meninggalkan kami...

sejak kecil saya sangat rapat dengan arwah abah & kerana itu, sehingga sekarang saya pasti menitiskan air mata jika teringat pada arwah...kini, hanya doa yang mampu saya kirimkan setiap saat untuk arwah...semoga rohnya tenang di sana...Al-Fatihah...

kadang-kadang terdetik rasa terkilan kerana saya sudah tidak dapat berbakti & menggembirakan arwah abah, namun Alhamdulillah saya & adik saya masih berkesempatan berbakti kepada nenek a.k.a mak arwah abah dengan membawa nenek "ambil darah" di Hospital Pakar Sultanah Fatimah, Muar pada pagi 19 April & "appoinment" dengan doktor pada 26 April yang lalu...

**bukan balasan yang dipinta, tetapi satu kepuasan yang tidak terkata & bersyukur kerana masih diberi kesempatan berbakti dengan anggota keluarga yang lebih tua sementara mereka masih ada...Alhamdulillah...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...