::Join ChurpChurp::

Thursday, January 3, 2013

2013...

hari kedua di tahun 2013, baru saya sempat mengepost entri pertama untuk tahun ini...semuanya gara-gara menyiapkan kelengkapan qusyairi untuk masuk ke taska...

syukur Alhamdulillah, kita telah diberi kesempatan meninggalkan tahun 2012 & melangkah ke tahun 2013...sama-samalah kita berdoa semoga tahun 2013 ini membawa perubahan yang lebih baik dalam hidup kita...

bila tiba tahun baru, perubahan yang pasti dalam hidup kita sudah tentu umur yang semakin meningkat & dengan peningkatan umur saya juga, saya berdoa saya dapat melakukan perubahan yang lebih baik dalam hidup saya untuk tahun ini...

walau apa pun, 2012 tetap tinggal menjadi kenangan & segala kenangan pahit atau manis, saya anggap sebagai medium untuk mematangkan diri saya...

**pagi tadi saya sudah mendaftar qusyairi untuk masuk ke taska permata di kampung...insyaAllah esok dia akan memulakan sesi pembelajaran di sana...semoga qusyairi tidak meragam ketika di taska esok...insyaAllah...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...