::Join ChurpChurp::

Tuesday, January 29, 2013

air asam jawa?

Assalamualaikum...

hampir seminggu saya tidak menjengah & mengupdate blog...(macam dah tak nak berblog je saya ni?)...kesan daripada ketidaksempatan saya menjengah blog, semalam baru saya tahu domain .my ada masalah untuk dibuka...so malam ni saya dah tukar setting blog saya kepada .blogspot kembali...

apa pun, saya ingin berkongsi cerita dengan you all...syukur Alhamdulillah, setelah hampir 3 minggu saya mengalami batuk yang teruk & setelah bermacam-macam cara saya cuba, akhirnya dengan izin Allah, saya telah beransur pulih...yes, now i'm feeling better...

petua yang telah saya gunakan ialah minum air asam jawa...petua ini saya dapat daripada en suami saya...pada mulanya saya tidak percaya jugak dengan petua ini...tapi ketika saya hampir putus asa untuk berubat, en suami telah membuatkan air asam jawa untuk saya & saya minum...Alhamdulillah, batuk saya beransur pulih sedikit demi sedikit...

caranya adalah dengan membuat air asam jawa & disimpan di dalam peti ais...minum air asam jawa yang telah sejuk tersebut...

#agaknya sebab lidah jawa, air asam jawa juga yang berkesan...:-)

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...