::Join ChurpChurp::

Friday, March 8, 2013

qusyairi sebelum ke taska

salam pagi jumaat u all...sekian lama saya berhasrat nak ambil gambar qusyairi sebelum pegi taska, hari ni baru saya berkesempatan, sebabnya hari ni qusyairi siap "awal sikit" daripada biasa...

hmm, qusyairi ni kalau nak pegi sekolah, memang dah tak ada nangis-nangis macam masa minggu pertama & kedua dulu...tapi dia punya nak bersiap, memang "mengada-ngada" sikit...

nasib baik bila pagi-pagi macam tu, tahap kesabaran mama tinggi lagi, so mama layan je la kerenah dia...cuma ada sekali je mama cakap dengan intonasi yang agak kuat sikit kat qusyairi, "qusyairi cepat sikit nak, dah lambat ni"...lepas tu qusyairi pun cakap kat mama, "mama janganlah marah ayie"...ha, dengar tu...so nak, tak nak, mama kenalah sabar...:-)

ok, jom layan gambar...tak banyak, 4 keping je...

tengok tu, sempat lagi main basikal sebelum pegi sekolah...

1 comment:

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

pengorbanan seorang ibu.. sob sob sob... =') apapun, comel anak akk.... hensem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...