::Join ChurpChurp::

Wednesday, December 26, 2012

terima kasih Eca

ingat lagi tak, wordless wednesday saya pada minggu lepas, yang saya menang 2nd place?ok, sebenarnya saya menang tempat kedua tu adalah untuk Year End Contest yang telah dianjurkan oleh blogger Eca...

so hadiah untuk tempat kedua adalah rm40 & review blog...Alhamdulillah, saya telah menerima rm40 pada 22 Disember yang lalu & pada 24 Disember blog saya telah direview oleh M...terima kasih Eca untuk hadiah duit & terima kasih juga pada M untuk review blog...sebenarnya segan & terharu sebab first time & tak sangka akan direview...

selain itu, menurut Eca, saya juga akan dapat hadiah lain kerana telah join hampir kesemua GA & Year End Contest yang dianjurkan oleh beliau...yang ni saya belum terima lagi tapi saya dahulukan ucapan terima kasih pada Eca & juga sponsor IntaNBerliaN...


Eca buat GA dari GA#1 sampai GA#4 & juga Year End Contest...saya telah join GA#2, GA#3, GA#4 & Year End Contest...tak sangka pulak ada hadiah untuk join hampir kesemua GA ni sebab saya "kurang bertuah" untuk menang sebarang GA dari Eca & saya juga terlepas pandang untuk join GA#1...bila saya tengok blog Eca, sudah pengumuman pemenang GA#1...apa pun, Alhamdulillah & terima kasih lagi sekali untuk Eca & para sponsornya...


1 comment:

Nur Zulaikha said...

tahniah ..tak pernah lg menang mane2 GA or contest..huhuhu..harap kli ni ade le :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...