::Join ChurpChurp::

Sunday, December 16, 2012

widget followers?

hari ni mood saya adalah untuk blogwalking ke blog rakan-rakan yang sama-sama join giveaway...tapi baru saya perasan, jika tak ada widget followers dalam blog, saya tak boleh follow blog tersebut...pelik juga saya, sebelum ni saya tak ada masalah nak follow sebarang blog, tapi kenapa sekarang dah tak boleh?

saya search di google, kenapa saya tak boleh follow blog-blog ni?jawapan yang saya dapat adalah kerana saya dah follow lebih dari 300 blog...jadi penyelesaiannya, saya cuma boleh follow blog dengan menggunakan widget followers...


kepada rakan-rakan yang tak ada widget followers, saya minta maaf sebab saya tak boleh follow blog you all...kalau you all nak tambah widget followers, banyak toturial yang boleh digunakan...


1 comment:

Hana said...

a'a mmg cmtu.. tu yang xletak follow float tu.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...