::Join ChurpChurp::

Wednesday, October 24, 2012

Mega GiveAway Dari www.yanayassin.com


GiveAway dari blog Yana Yassin... 
bagi rakan yang nak join, boleh klik banner di atas atau pun klik sini...


Pengalaman dalam dunia blogging:
pengalaman saya yang secara rasminya belum setahun dalam dunia blogging sudah tentu pengalaman yang manis sebab saya gembira merealisasikan minat untuk berblogging...lebih-lebih lagi sekarang saya sudah boleh memberi tumpuan sepenuhnya terhadap blog saya ni...banyak perkara yang telah saya belajar dalam dunia blogging ni...saya juga gembira dapat menambah kenalan di kalangan rakan blogger...
pengalaman pahit/masam pula; setakat ni tak ada & saya berharap ini akan berkekalan... 

tag:



1 comment:

Unknown said...

Assalamualaikum (^_^) datang follow blog ni. Follower yang ke- 184 .

Nanti jikalau ade kelapangan , awak tinggalkan jejak link blog awak di sini ya Exchange link

Sebagai tanda kenang-kenangan antara blogger (^_^)

Jika ada masa yang lapang , saya Blogwalking ke blog awak

Hope dapat jadi rakan yang sejati dalam blogger ni ya , kita gunakan peluang ini sebaiknya untuk mengeratkan lagi hubungan antara 2 blogger (^^_)
Salam perkenalan ; ) sekali lagi dari Fariz Reza .

From: Fariz Reza [Dot] Com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...