::Join ChurpChurp::

Monday, November 26, 2012

Zoo Melaka

pada hari semalam, iaitu ahad, 25 November 2012; saya, qusyairi bersama biras saya & 2 orang anak (sepupu qusyairi) telah berjalan-jalan ke Zoo Melaka...

disebabkan suami saya bekerja pada hari semalam, jadi saya yang drive ke sana...kami bergerak dari rumah lebih kurang jam 11.05 pagi...untuk perjalanan pergi, saya memilih untuk menggunakan lebuhraya utara selatan...

Alhamdulillah, kami selamat tiba di Zoo Melaka tepat jam 12.00 tengah hari...walaupun gambar tak banyak, let's pictures tell the story...

qusyairi sangat excited nak pergi zoo








kami keluar dari Zoo Melaka pada pukul 3.00 petang & kami terus menuju ke Mydin MITC Melaka untuk segmen "mencuci mata"...

kami bergerak untuk pulang dari Mydin lebih kurang pukul 5.00 petang & untuk perjalanan pulang, saya memilih untuk menggunakan "jalan biasa" iaitu Bandaraya Melaka - Bemban - Jasin - Tangkak - Kampung Sagil...

Alhamdulillah, kami selamat tiba di rumah pada pukul 6.00 petang...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...